2010. augusztus 25., szerda

4. fejezet - Hiszti

Megírtam. Ezzel én a magam részéről lezártnak tekintem a vitát, sajnálom, hogy belevontalak Titeket is, drága Szörnyecskéim (L). Ti megszavaztátok a folytatást, ami itt van. Jó olvasást! Allie

4. fejezet
Hiszti

- Ugye nem azt akarod bemesélni nekem Jake, hogy Cullenék is olyan vámpírok, mint akikkel egy régi legendában egyességet kötöttek a nagyapáid? - Nem olyan vámpírok, hanem ugyan azok.
- Aszta… - nyögtem végül a meglepettségtől szóhoz sem jutva. Eddig megemésztettem, hogy Jake vérfarkas… Oké, mit várok. Ha farkasemberek léteznek, mit csodálkozok én a vámpírokon? Tudhattam volna, hogy valami nem stimmel Cullenékkal. Vagy legalább is Edwarddal. Volt benne valami… misztikus és régi.
Hangos, sípolásszerű hang rántott vissza a valóságba. Jacob keze a dudán pihent.
- Mi a baj? – kérdeztem, miközben ökölbe szorult kezét simogatni kezdtem, ezáltal kicsit felengedett.
- Szerződésmódosítást akarok… - fröcskölte. Soha nem láttam még ilyen dühösnek. – Ha azok közül az elfajzott… torz lények közül bármelyik a közeledbe megy… hogy ebédnek használjon… a két… puszta kezemmel tépem le a fejét…
- Sh… nyugalom!
- Nincs nyugalom! SAM! – ordította, miközben kipattant a Rabbitból. Már megint nem hallgatott meg. Ez egy kicsit zavart.

Alice szemszög
- Mi bánt, Szerelmem? – simogatta meg a vállamat Jasper, én pedig mégjobban biztonságot nyújtó, erős mellkasába bújtam. A többiek vadászni mentek, Esme és Carlisle kivételével. Anyám éppen az árvaházban segédkezik, apám pedig ma túlórázik.
- Semmi… - hazudtam könnyedén, de azért nem néztem a szemébe.
- Alice… - sóhajtotta.
- Na, jó. Ma rájöttem, hogy korlátozott a képességem.
- Hogy érted? – húzta ki magát, államat finoman felemelte, hogy perzselő, aranyíriszébe kényszerüljek nézni.
- Nem látom a vérfarkasok jövőjét. Totális némaság. Se kép, se hang!
- Drágám, emiatt ne szomorkodj. Senkit nem érdekel pár bolhazsák mindennapi szappanoperája…
- De, engem, mert… - de nem tudtam befejezni heves ellenkezésemet. Derekamnál fogva magához húzott, édes, szenvedélyes csókkal fojtotta belém a szót.
- Khm… megzavartam valamit? – lépett be a nappaliba széles vigyorral az arcán Emmett, nyomában a hiányzó fivéremmel.”
- Egy perc és itthon lesznek! – húzódtam el tőle nagy nehezen. De Emmett cikizése utána nagyjából 100 évig, nem éri meg a harcot.
- Jössz, nekem még egyel… - paskolta meg játékosan a fenekemet. Elmosolyodtam, utolsó puszit nyomtam az arcára, majd kimásztam az öléből. Nem adom meg Emnek ezt a kis örömöt sem.
Tíz másodperc. Már tisztán hallottam lépteiket, s éreztem az ablakon beáradó szellővel jellegzetes illatukat.
- Ne már gyerekek! – tárta szét csalódottan a kezét bátyám. – Semmi etye–petye, légyott, vagy egy kis nyálcsere? Sehol egy eltört bútordarab! Semmi?!
Jasper égnek emelte a szemét, én pedig a combjára helyeztem a kezem, ezzel is lenyugtatva Őt.
- Nem lesz min csámcsognod! – veregette vállba őt Edward.
- Éljen, talán így rám is tud figyelni! – szállt be a „vitába” Rose. Beharaptam az alsóajkam, ezzel fojtottam el a kuncogásom, szőkeségem arcát figyelve. Talán egy kis vásárlással feldobhatnám őket!
- Azt már nem, Alice! – figyelmeztetett Ed. „Ünneprontó!
- Vásárolni akar?! Milyen jó, hogy ma nem alkalmas! Köszönöm, Istenem!
- Miért, mi van ma?
- Hát nem láttad? – kérdezte Rose.
- Nem, mit?
- A farkasok beszélni akarnak velünk. Pontban hétkor, a határnál – magyarázta Edward. Egy „na, tessék” pillantást küldtem férjem felé.
- Nem látom őket… - vallottam be.
Rosalie csak felhorkant, Emmettet nem érdekelte, Edward pedig furcsán nézett. Kellemetlenül esett. Így is olyan rossz nekem, hogy néhány büdös kutya korlátoz engem!
- Nem érünk rá arra, hogy Alice-t fikázzuk! – mordult fel Jasper.
- Ja, találkozónk van a kutyusokkal. Van valakinek After Save-je?
- Emmett! – ütötte tarkón őt Rose. – Viselkedj ott rendesen, vagy itthon maradsz!
- Oké… - pislogott ártatlanul Em.
- Mi oké? – folytatta Rose a „kinyírlak” pillantását.
- Jól fogok viselkedni.
- Akkor jó – mosolygott elégedetten.
- Papucs… - tátogta Jazz, mire Emmett csak durcásan nézett rá.
- Carlisle-éknak szólt valaki? – kérdeztem.
- Igen, hívtam. A határnál találkozunk, viszi Esme-t is.
- Köszönjük, Edward a fontoskodást!
- Csönd, Emmett! Itthon maradsz, ha így folytatod!
- Igen is, Cica…

Bella szemszöge
- Hová megyünk? – kérdeztem Jake-t úgy huszadjára.
- Találkozunk a piócákkal – felelt nagy kegyesen, majd tovább rángatott az erdőn keresztül. Nem foglalkozott, vagy éppen nem vette észre, hogy a kiálló gyökerekben elbotlottam a gyors tempó miatt, vagy éppen fent akadtam egy bokron. Ő csak húzott tovább.
- Sam-ék?
- Farkasként mennek, nem bíznak bennük.
- És te?
- Én veled vagyok, Bella!
Úgy húsz perc elteltével egy kis tisztásra értünk, ami közepén egy keskeny patak csörgedezett. A hatalmas, tekintélyt parancsoló farkasok már egy sorba gyülekeztek. Mikor megérkeztünk bólintottak köszönés gyanánt. Jacob két vasmarkával magához húzott, s szorosan átölelte a derekamat.
- Már jönnek! – morogta, miközben nagyokat szippantott a hajamból. Én nem hallottam, nem láttam semmit.
Egy,
kettő,
három…
harminckettő
Hangos süvítés rázta meg a rétet, s pár, elmosódott fehér alak jelent meg, de a képet egy másodperc alatt hét gyönyörű szép „ember” vette át. Közülük már kettőt ismertem. Rögtön kiszúrtam az elgyötört képű, bronzhajú férfit, Edwardot, s a manószerű, izgága teremtést, Alice-t, aki éppen egy méz szőke hajú, merev képű pasira támaszkodott.
Ezen kívül volt még ott egy szőke lány, abból a fajta szépségből, akire ha ránézel, legszívesebben felvágnád az eredet, olyannyira jelentéktelennek érzed magad. Magával a megjelenésével tiszteletet, s egót sugárzott. Mellette egy hatalmas, szekrényméretű nagymackó állt. Bármennyire is tűnt félelmetesnek, a szemében valami játékos fény csillogott, ezáltal inkább kedvessé tette a megjelenését.
A – gondolom – családfő, szintén szőke volt, magas, arcán még is lágy mosoly húzódott, miközben egy pöttöm kis nőt ölelt magához, akinek a haja karamell színű volt, a mellkasáig omlott le lágy fürtökben, ezzel keretezve bájos arcát. Idáig éreztem a szeretethullámait.
Egy közös volt bennük, amit rögtön észrevettem: szemük szikrázó volt, aranyszínű, most a biológia partneremnek, Edwardnak is. Talán még is csak kontaktlencse?
Egyébként különös volt őket így együtt látni. Olyan szociálisnak látszottak. A farkasok után, valami lelki felüdülés volt, a legönzőbb részemnek, egy ilyen összeszokott, nyugodt társaságot látni. Nem azoknak a hangos, verekedős fajtának látszottak. Talán a nagydarab fiú… Én is szerettem volna egy kicsit odatartozni.
- Miért hívattatok? – szólalt meg egy kellemes, dallamos férfihang. A hosszú hallgatás után mégsem bántotta a fülemet.
Jacob megköszörülte a torkát, még közelebb húzott magához. Kicsit úgy éreztem, menten megfulladok.
- Szerződésmódosítást akarok!
Olyan volt, mintha toporzékolna. Meglehetősen kellemetlen volt, úgy, hogy én voltam a vita tárgya, amibe mellesleg nem szólhattam volna, pedig feleslegesnek tartottam. Ez egy képtelen marhaság! Csak lejáratjuk magunkat!
A legidősebb férfi felemelte a szemöldökét, s meglepetten nézett végig a falkán.
- Nem értem. Mi nem szegtünk meg semmit.
- De TE igen! – bökött Edward Jacobra, aki ez által még szorosabban ölelt. Megfulladok!
- Mi történt, fiam?
- Feledett minket egy ember előtt.

12 megjegyzés:

  1. Huhh első komi:D
    Hát nagyon jó lett ez a feji is, méltó folytatása az előző részeknek:D
    Emmett-en jókat nevettem, és milyen kis papucs a nagymaci, Rose egyből befenyítette :-D
    Szegény Bella úgy látszik két tűz között lesz nemsokára, mert az tuti, hogy nem fogja kerülni Edwardot, még Jacob kedvéért sem.
    Jól tette Edward, hogy megvádolta Jacobot, jó lesz már ha tudja hol a helye!Itt pattog, miközbe tényleg ő kotyogta ki, hogy a Cullen család vámpír.
    Nagyon várom a folytatást, kb mikor várható? :-D
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon tetszett az új fejezet :D
    Már szinte nevetek Jaken XD El lett találva a cím tényleg olyan mint egy hisztis kis gyerek XD
    Szegény Bella, remélem hamarosan kiteszi a kis kutyuska szűrét!
    Eléggé megalázó amit vele művel!!
    Várom nagyon a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Non jó lett!
    Kicsit késve érkeztem, mert én idióta elfelejtettem feliratkozni...
    A lényeg, hogy jó lett!
    Kövit!
    Puszi:
    Cylise

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Naon szupi lett XD Egyetértek Bellával: Team Cullen XD Mi lesz ebből... Szerződésszegés. Durva.
    Puszy: Detty

    VálaszTörlés
  5. Szia,nagyon jó lett.Remélem Bella és Jacob nem lesznek már sokáig együtt,ne már hogy igy parancsolgasson!Kis hisztis:D Remélem hamar jön a kövi.

    VálaszTörlés
  6. Alice,hát ez fantasztikus:D Jake...hátigen,hozta a formáját...Csak így tovább.Puszi

    Ui:Akit érdekel,nézze meg,írtam egy komit a Vége? bejegyzéshez(kifejtettem véleményemet).Figyelmébe ajánlom Alicenek és Alexának

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, nem vagyok egy nagy Jacob párti :$. De szerintem hasonlóképpen lenne, próbáltam bemutatni a másik oldalt. Azt, hogy alapjába véve szereti Bellát, de ő forrófejű, s hirtelen haragú.
    Deena, cicám válaszoltam :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon várom a kövi részt. Nem is tudom mire gondolhat Jake, Edward semmi rosszat nem tett.
    Gyorsan a komikat, hogy tudjuk olvasni a kövi részt....

    VálaszTörlés
  9. Naon jó lett!Siessetek a frissel:P
    Puszi

    VálaszTörlés
  10. Jólett szivem : )
    mintmindig. ;)
    szeretlek. <3
    [rem h mostmár tudni fogod h ki vagyok : DDD]
    pusziii <3

    VálaszTörlés
  11. Már alig vártam a frisset.
    Nagyon szuper lett.
    Alig várom a következő részt.

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Látom ezen az oldalon sem jönnek a komik, pedig ez az írásotok is remek.
    Nem tudom mi lehet, ennek a punnyadásnak az oka....
    Csak ne add fel!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés