2010. augusztus 24., kedd

Vége?

Ma lett volna friss, megírtam, de őszintén szólva, elmenta kedvem. Alexa, aki egy percre visszavett MSN-re, utána ismét letiltott, megtiport. Egy nullának érzem magam. Egyedül az írásban éreztem magamat tehetségesnek, de most a szemembe vágta, hogy sablonos vagyok.

Ale amorf ördög üzenete:
tudod, már semmivel sem vagy jobb mint az a csaj, aki lemásolta a történeted. Pont ugyan olyan vagy. És tényleg, azzal ne is törődj, hogy én voltam az első olvasód még a twlight dreamen, tényleg, az én faszommal verd a csalán, és még sírj,. hogy téged senki enm ért meg. És tudod mit? Most elmondom, azt amiért tényleg megsértődhedsz. Tudod, másnak is nehéz, nem csak neked, nem kell sírnod, és vagdalnod az ereid, csak azért, mert annyira fantáziátlan és sablonos vagy, hogy senki nem szeret. Egy egyedi ötleted sincs. Még az én történetemet is le kell nyúlnod, ahhoz, hogy boldog legyél??? A zenei ízlésed is csak arra terjed ki amit a viván látsz és a kereskedelmi rádiókban hallasz. Egyedietlen! ha alkothatok új szavakat. Ebben a szituációban is kihasználod, hogy egyszer rosszat mondtam egy bandára amit szeretsz. Elmondjam a véleményem a Nikkelbolháról, vagy mi a tökömről? Amit játszanak az egy langyi nyálas szar, nem hard rock. Az énekes egy elcseszett Kurt Cobain, aki ellentétben ezekkel, hard rockot játszik. Ha megkérdezel egy igazi rockert, akkor ő is azt fogja mondani hogy az a zenekar egy szar.

Tényleg ez lenne a blog? Érdemes folytatnom? Megéri ez nekem? Együtt találtuk ki a történetet, Ő kitiltott engem szó nélkül erre most veri a ynálát, hogy ő folytatni akarta. Őszinte leszek, nem akartam folytatni, emrt kellemetlen emlékeket nyújtott, nem akartam Alxa "blogját lenyúlni" (amit EGYÜTT) találtunk ki, de szeretetek volna folytatást. Tényleg ennyire sablonos Sthep klón lettem?
Én csak jót akartam Nektek, drága szörnyecskéim...

7 megjegyzés:

  1. Kedves Alice!

    Nekem már elegem van abból, hogy az össze blogodon csak nyavalyogni tudsz. Sírsz, hogy mi vigasztaljunk, mert azt hiszed, olyan nagy vagy, de hidd el vannak nálad sokkal jobb írók is. Persze, enm zt mondom, hogy rossz vagy, de akkor is van még mit fejlődnöd, hogy kitűnj a sok fanfic író közül. Amúgy meg nem kellatt volna kérdezés nélkül használni mások írását

    Bori2B

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne hallgas rá!
    Én személy szerint imádom ahogy írsz és amit írsz! Az összes ficcedet ismerem és szerintem mindegyik más és nem is egy dologban! Egyedi mind!!
    Am én rocker vagyok, de úgy isten igazából az. És én is szeretem a Nickelbacket. Pedig álltalában alternatív vagy punk rockot hallgatok. Tény hogy nem egy hard rock együttes de igenis egy kiváló rock banda!!

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Én nem nagyon ismerlek még téged6titeket, de imádom ahogy írsz. Igenis van benne egyediség, és érdekesség. Az ilyen rossz májú emberekkel kár foglalkozni, elhiszem, hogy fontos volt a véleménye, de ezzel, hogy így a szívedre veszed, így pont eléri amit akart...nem egy ilyen embert ismerek!!Persze biztos én is így kiakadtam volna ezen, mint Te..:(
    De ne felejtsd el, hogy nagyon sokan szeretnek(amit a kommentekből szűrtem le eddig), és természetes emberi tulajdonság ugyan, hogy a rossz dolgok jobban megmaradnak bennünk, mint a jók, de próbálj csak a jókra koncentrálni, és így sikerülni fog túltenni magad rajta!Fel a fejjel!
    Puszi
    U.I: Nem vagyok se rocker, se semmi ilyen stílusú emberke, de Nickelback-nek a számait szeretem!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem sincs igaza Bori2B!
    Te egy nagyon jó író vagy! Személy szerint a te ficeid miatt szerettem meg a fanficeket szóval tudnod kell valamit hogy így bele szerelmesedtem
    szoval...
    És én csak anyit mondaniék Alexának hogy neki is meg volt az esélye hogy fojtassa! Több mint egy honapig vártuk hogy fojtassa de végül te fojtattad. Úgy hogy szerintem nem kéne felháborodnia Alexának. Bár tény hogyha ő találta ki akkor neki kellett volna fojtatnia de nem tette. És szerintem nem arra vagyunk kíváncsiak hogy kinek pattant ki az agyából az ötlet hanem hogy ki írja végülis meg!
    Kb ennyit akartam mondani(az az írni)!
    Ja és hogy ne hátrálj meg!
    Üdv.:Rékuci XD

    VálaszTörlés
  5. Ez kész...Hogy milyen idióta,barom,féltékeny és még sorolhatnám emberek vannak...Drága Alice! Imádom a fanfiction-öket,de a kedvencem a TIÉD!Nem sok helyen találtam olyan történetet,ahol az író különböző ficet csinált volna.Megleptél minden új blogoddal,azzal,hohy mennyi ötleted van.Eddig nem nagyon írtam komikat,de most aztán betelt a pohár!Folyton azt olvasom az íróktól,hogy mennyire megbántják őket,és elegem van az olyan ****************** (folyamatos sípolás..xD)emberekből akik csak sértegetni tudják az írókat.Ha annyira ügyes,hogy így tud kritizálni,akkor rajta,írjon jobbat,ha tud.Bár ezt kötve hiszem.Most totálisan kiakadtam.Alexa egyébként szerintem csak ötlethiányos,ennyi az egész.Ne sírjon a szája,hogy ő találta ki ezt a blogot,ha nem folytatja.Benned legalább volt annyi(még ha tényleg úgy is volt ahogy ő mondja ,hogy ő találta ki),hogy megírtad a fejezetet!Úgyhogy addig maradjon csendben és üljön nyugodtan a hátsóján,ameddig nem lesz akkora író mint Te.Még el nem felejtem...a KEDVENC BANDÁM A NICKELBACK!Úgyhogy sértegesse nyugodtan,ők legalább letettek valamit az asztalra.És ő?A nagy büdös semmit...most közlöm veled kedves Alexa,hogy sehol nem hallottam rólad,ellenben Alice ficeit a barátnőim egytől egyig ismerik.Na most legyen nagy a szád!És hogy Alice csak sírjon meg vgdossa az ereit...pff.Ezekre az emberekre,akik ilyet mondanak, én csak annyit mondok,hogy SZÁNALMAS.Remélem Allie, nem bántott meg nagyon...ha igen akkor meg tudod mit kell bevenni?Bizony,a Leszarom tablettát =DCsak ennyit szerettem volna mondani.Puszi neked,Alice(és az olvasóidnak is (: )

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm csajok! Wow! megsirattatok. Senki nem mondott nekem még ilyen kedveset. Egyszerűen erőt adtatok a folytatáshoz. Tény, hogy érzékenyebb vagyok, mint az átlag, s Alexa erre rájátszott. De Ti! Ilyen emberek kellenének a földre!
    u.i: NICKELBACK 4 EVER ^^
    Imádlak Titeket kicsi szörnyecskéim!
    Amúgy PONT EZÉRT írok, hogy örömet okozzak. Egyszerűen minden olvasómnak egytől-egyig hálás vagyok, imádom őket, MSN-re is nyugodtan fel lehet venni, ha ismerkedni szeretnétek!

    VálaszTörlés
  7. szijaaa. : )
    figyelj bocsi hogy még csak msot reagálok. :S
    de én is így gondolom, hogy jó vaagy )
    persze, nemszabad elszállni, de te nem is szállsz véleményem szerint.
    én nem ismerlek sajnos se téged, se Alexát, de amit leírsz, az alapján neked adnék igazat :)
    soksikert és sok erőőt. ne hagyd h belédkössenek. <3 mert énis tudom hogy ez milyen :S

    és tényleg...msnre felvehetlek énis? :$ csakmert nem olyan régen kezdtem el olvasni az összes blogod. :$ [vagyis majdnem az összeset.]


    *Nikavtam*

    VálaszTörlés