2010. augusztus 13., péntek

Üdvözlés

Talán páran tudjátok, hogy ezt a blogot Alexával kezdtem el. Sajnos nem úgy alakult ahogy az elején számítottunk, voltak problémáink, és nem megfelelő módon kezeltünk. Dugong megváltoztatta a jelszót, pedig én folytatni akartam, mert ötletem van hozzá. Így csináltam sok töprengés után egy új blogot, ahol folytatom Puszmóval és Kizzy-vel. Akkor az ismertető:
Bella évekkel előbb költözött Forsba, ahol megismerte Jacob Black-et. A helyes indiánfiú lelkes próbálkozásainak végül beadta a derekát, és elkezdetek járni. A farkasok átváltoztak, de ekkor még senki nem tudta, hogy miért. Ám, mikor Bella 17 (és fél) éves volt ,a városba költözött egy különös új család, Cullenék, és Bella éppen a titokzatos legfiatalabb fiú mellé ült biológián...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése