2010. augusztus 24., kedd

Engedélykérés drága Alexánktól

Kedves Alexa!

Felháborodásodnak jelét adtad, így MI Alice, Kizzy és Puszmó, engedélyt szeretnénk kérni, hogy folytathassuk az ötleted. Itt és most, mindenki olvashatja, hogy engedélyt kérünk tőled. Belátjuk, hibáztunk, hogy ezt nem tettük meg korábban. Nem tartozik ránk, hogy mi történt közted és Allie között. És szerintem senkire sem. Szóval. Az engedélyed kérjük, hogy folytathassuk a történetet. Ez elég kulturált megoldás szerintem. De ha te nem így gondolod, megjegyzést hagyhatsz. Mi megtettük az első lépést. A többi rajtad múlik.

Ja, és névtelenül ne írogasson senki se. Ha valaki vállalja a véleményét, akkor ne névtelenül tegye. Nem meri magát vállalni? Én is megteszem. És IP cím van a világon drága.

9 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok Lányok. csak intelligensen, de úgy látszik Ale ezt a megoldást nem ismeri... Most kell idetolni a képed, s nem névtelenül írogatni.
    Barbi

    VálaszTörlés
  2. Inetnettel vitatkozni olyan,mint indulni a parolimpián. Nyerni nyerhetsz, de akkor is retardált maradsz...

    Azt hittem, több gerinc szorult belétek, de látom már tévedtem. Ez szánalmas. Hihetetlen, hogy emberek néha mennyire egyszerűek tudnak lenni. Mint egy bot... De jót szórakoztam. Majd értesítsetek, ha Alice újra behisztizik, hogy én is követni tudjam az eseményeket. Jót kacagtam:D

    Üdv, Dugong/Alexa

    u.i.:Bocsi, hogy nem válaszoltam azonnal nektek, de tudjátok nekem van életem a mátrixon kívül is. Családom, sport amit űzök, könyv amit olvasok, és rendes írók írták, barátok akikkel találkozok, stb...

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg lejjebb vehetnél az arcodból, s köszönjük az engedélyt, drága, fantasztikus, egyetlen Alexa. Akkor tehát ma friss :D (vagy is pontosabban az időt elnézve holnap hihi)

    VálaszTörlés
  4. Igazad van Alice!
    B*zdmeg Alexa,akkora egy k*csög vagy ,hogy az nem igaz!Mi meg rajtad röhögünk.Bazi nagy a pofád,csak azt nem tudom mire...-.-És igazad van Puszmó,hogy engedélyt kértetek,bár szerintem fölösleges,mert egy ilyen dög úgyis tovább fog civakodni.Egyébként ÉN büszkén felvállalom a véleményemet,és megvédem a kedvenc íróimat.Csak ennyi.

    VálaszTörlés
  5. Deena vigyázz, mert retardált leszel! Vigyázz, mert mindenki, hülye, mert csak Dugong nézete ok! VIGYÁZZ! :D
    Amúgy igen. Nem tudom, szerintem azért nem válaszolt, mert nem tudta a betűlimitbe a hatalmas egóját belepréselni ^^

    VálaszTörlés
  6. Alexa drágánk, csak annyit fűznék hozzá, h a te intelligenciád biztos a plafont veri. Elvégre nálad nincs okosabb a Földön, igaz? Most én is vagy bki más kezdjen el hencegni? Tudod, megmutathatom a bizonyítványom, én is járok versenyekre, és én is sportolok. Még könyveket is olvasok. És érdekes, hogy a te nevedet sehol se találom. Elkeveredett vhová? Jesszus! Más is csinál ilyen dolgokat, nemcsak a királykisasszony? Le ne törjön a körmöd, mert rohanhatsz a manikűröshöz. Csak azért írtam, hogy lásd, kicsit visszavehetnél az egódból, mert már lassan a tükörbe se tudsz majd belenézni, mert eltakar. Barbie songot ajánlom neked. Pápá

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Sajnos ezt eddig nem írtam le a bejegyzések során de most elhatároztam magam,hogy leírom...Kedves Alexa és pincsikutyái miért kell azért Alice-t cikizni mert kiönti valakinek-mondjuk az olvasóinak-hogy mi bántja?:O Tudod Alexa,ha annyira nagyra vagy magaddal és azt hiszed ,hogy Alice lopja az ötletedet-amit nem értek hiszen,ki írta az első HÁROM fejit amit megírtál-akkor,ha már csak idáig bírsz gondolkodni avval a csöppnyi agyaddal akkor miért nem írod meg normálisan Alice-nek,hogy mit akarsz?:O Hisz biztos megérteni,nem úgy mint EGYESEK!!!Ja és miért kell még azt mondanod,hogy -idézem a szót-egyedietlen a zenei ízlése?:O És,hogy csak ami a viván megy zene csak azt szereti?:O És te?te mit szeretsz?:o Azokat a zenéket amiket olyan bandák énekelnek akiket fel sem fedeztek olyan bénák?:O Tudod,gondolom te is szereted azokat amik a Viván mennek...és sokan mások is...gondolom a pincsikutyáid is.Ja igen...és ha meg kérdez,egy rockert akk azt mondja a Nikkelbolháról,hogy szar?:O Honnan ismersz te egy ilyen rockert? Ki vagy te bazdmeg,hogy ilyen nagy pofád van?:O Na és ha ezt szereti? Na látod...innen látszik,hogy egy ovis szintjén vagy mivel ilyen pitiáner beszólásokat csakis a 4-5 éves gyerekek szólogatnak be.Ja igen...amúgy megmutatnád milyen blogod vagy milyen blogod volt?Mivel én egyikről sem hallottam amit te írtál volna...Amúgy rajtatok is lehet ám szórakozni Alexa!
    Na csak ennyit akartam és Alice,ne figyelj az ilyen pitiáner alakokra!Csak féltékenyek-és ezt értem Alexára és pincsikutyáira-:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Határozottan kijelentem nem az ominózus Alexa vagyok!!!!
    Elolvasva a megjegyzéseket és kritikákat, hát egyre jobban érzem azt, hogy a következő mondat milyen igaz:
    MINÉL JOBBAN MERISMEREM AZ EMBEREKET, ANNÁL JOBBAN SZERETEM A KUTYÁMAT!!!!
    Mi lennénk a jövő GENEREÁCIÓJA???
    Féltékenység, ármány, aljasság, útálat, rosszindulat és még sorolhatnám, hogy mennyi "jó" dolog szorult fiatal embertársainkba!
    Szerény véleményem: a jövő DEGENERÁCIÓJA!!!!
    Hajrá! Mindenki maga dönti el némi önvizsgálattal, hogy hova akar tartozni!
    Nem ismerlek egyikőtöket sem személyesen, csak az írásaitok, komitok alapján, hát van aki degenerációba tartozik rendesen!
    Isabellat idézve pincsikutyák miért segítetek másoknak haragudni?
    Mindenkinek lehet véleménye, csak nem kell, hogy uszító legyen!
    Nézzetek magatokba először, és utánna kezdjetek el bárkit is szapulni véres szájjal!
    Alice én szeretem az írásaid, a többiek engem nem érdekelnek!

    VálaszTörlés